Grąžinimas
Kokybiškas prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais:
- pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ar kortelę, kuria mokėjote;
- grąžinimas Dermi kuponu;
Norint grąžinti prekes paštomatu, reikia:
- susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru el. paštu info@dermi.lt- mūsų klientų centro komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;
- el. laišku gausite siuntos lipduką, kurį turėsite atsispausdinti namuose arba prie paštomato;
- susirandate Jums patogiausią, artimiausią paštomatą;
- išsiųsti prekes mums;
- grąžinimo kaina: nemokamai;
- džiaugiatės grįžusiais pinigais;
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
- grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
- netaikoma nekokybiškai prekei.
Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
Pažymėtina, jog galite grąžinti visas Dermi.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.).
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
Kilus klausimams susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu: info@dermi.lt